8 Eylül 2011 Perşembe

Deneme 1...


Sonunda başardık !!!

İkimiz de çok çok istiyorduk. Bizim de bir bloğumuz olsun, beraber paylaştığımız güzelliklerle artsın, gelişsin... Fakat bir türlü bir araya gelip oluşturamıyorduk. Bir sürü aksilikler ve engeller bloğumuzun oluşumunu geciktiriyordu. Pek çok dost " Ne zaman açacaksınız? Açın artık şu bloğu." dediklerinde yüzümüz kızararak "İnşallah." diyorduk.

Ve bugün şunu gördük: Aslında plan yapmamak gerekiyormuş. Bir anda bir kahve sohbeti için bir araya gelip "Hadi deneyelim!" demek yeterliymiş...

Bir tarafta minik Timur'un sabotajları, diğer tarafta soğuyan kahvelerimiz... Sadece birkaç şey öğrenmek istiyoruz. Bir blog nasıl oluşturulur?

İşte tüm acemiliğimiz bundan...

9 yorum:

  1. Canlarım hayırlı olsun...Gerçekten çok uzun zamandır bekliyoruz bu blogu...Herşeyin en iyisini yapan fevkaladenin fevkinde :) yürekli güzel arkadaşlarım...Sizi buradan da takip etmek çok zevkli olacak...Gözüm üzerinizde hem de büyük bir keyifle...Ağzımızın tadı hiç bozulmasın inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim her zaman destekçi,takipçi,ilericisin.İlk üyemiz sen oldun.Eminim çok uğur getireceksin.Ağzımızın tadı hiç bozulmasın gerçekten,keyifle çoğalacağımız,paylaşacağımız nice güzelliklere...

    YanıtlaSil
  3. Eveeeettt...sonunda açıldıııı:)) İkinizi de yemek ve sunum konusunda her zaman başarılı bulmuşumdur.Başarılarınızın katlanarak artması dileğiyle...Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler arkadaşlar. tuğba ve benim bu bloğu açarken tek amacımız paylaşmaktı bir şeyleri. siz de bizimle burda buluşun sık sık, paylaşımlarımız daha da güzelleşsin.

    YanıtlaSil
  5. Binnaz'cım şimdi senin yorumunuda gördüm.Sağol canım umarım başarılı oluruz sizin desteklerinize ihtiyacımız var.Bizi yanlız bırakmayın..

    YanıtlaSil
  6. kızlar, tebrik ediyorum sizi. küçük küçük paylaştığınız şeylerin bir dolu olması dileklerimle...
    bir süre sonra boşlayıp kaybolmayın:)hevesiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  7. Canım Tubişim,yüreğinize ,emeğinize sağlık...samimi,sıcacık paylaşımlarınız için teşekkürler.Tüm inceliğin ve zarifliğinin yansımasını alıyorum..sıkı takipçiniz olacağım şüphesiz..ne iyi yaptınız.iyiki yaptınız:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım eşim Tubaiş e Derya'ya bu heyecanlı ve zevkli beraberlikte başarılar diliyorum.Ben biraz daha kendimi şanslı takipçi olarak görüyorum,hem görsel,hem duyuşsal bağlamda:))Sevgiler.Dostçakalın..

    YanıtlaSil