10 Eylül 2011 Cumartesi

Değerlendir(ebil)mek güzel şey...

Ben sıkıldığım artık kullanmadığım eşyaları atmak konusunda tahmin edemeyeceğiniz kadar iyiyimdir. "Ah vah keşke atmasaydım" şeklinde laflar söylediğimde pek görülmemiştir; amaaaaaaaaaaaa...bu eski bir bilmem neydi atmaya kıyamadım sonra şöyle değerlendireyim dedim hiç de fena olmadı aslında deyip de gerçekten güzel ve de orjinal şeyler üreten insanlara da imrenerek bakmıyor değilim. İşte size onlardan bir örnek. Canım annem çeyizim için işlediği kanaviçeleri bakın nasıl değerlendirmiş. Bakmış ki artık kenarı dantelli kanaviçe işlemeli yatak örtüsü takımları kullanılmıyor o da bunları başka bir yerde kullanayım demiş. Kanaviçeler bir güzel işlendikleri yerden sökülmüş, etrafı sökülmesin diye sarılmış ve son olarak başka bir kumaş üzerine transfer edilmiş. Annem sonra bu kumaşın etrafını rengarenk oyalamış ve ortaya yukarda gördüğünüz masa örtüsü çıkmış. Canım annem, çeyizimde o kadar çok şey var ama ben en çok bu parçayı seviyorum ve de yıkayıp yıkayıp kullanıyorum. İnşallah günün birinde eskileri değerlendirebilmeyi ben de öğrenirim de o güzel işlemelerini torunlarıma aktarabilirim...

                                                                                                                                      Derya

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gerçektende değerlendirebilenlerden olmak harika blogdaşım.)Anneciğinin ellerine sağlık...İlk mesaj benden ,bereket Allah'tan..)

    YanıtlaSil
  3. ben de sizlerdenim...rahmetli anneannemden bana geçti sanırım :)kafamda oluşturup ilginç detaylar bana heyecan verir..Tubişim sen iyi bilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. edacığım burda da paylaşalım ürettiklerini :)

    YanıtlaSil