2 Şubat 2012 Perşembe

Tavuklu-Cevizli Salata



Timur erken yatmışken bir tarif paylaşayım dedim. Bugün misafirimiz vardı ve salata yapma işi bana düştü. Ben de daha önce bir arkadaşım da yediğim bir salatayı yaptım. Yapımı oldukça kolay. Dört kişiydik bugün ve salatanın miktarı da yeterli oldu. Öncelikle iki parça tavuk göğüsünü suda haşladım ve piştikten sonra küçük kuşbaşı görünümümde olacak şekilde doğradım. daha sonra 7 yemek kaşığı yoğurt ekledim. Yoğurdunuz ne çok sulu olsun ne de süzme yoğurt gibi katı. Hafif süzdürürseniz yeterli olacaktır. Salatanın parlak görünmesi için de bir tatlı kaşığı mayonez ekledim. Sonrasında yarım su bardağı iri parçalanmış ceviz ve 1 çay kaşığı tuz ekledim. İki orta boy  rendelenmiş sarımsağı da ekledikten sonra malzemeleri güzelce karıştırdım. İsterseniz biraz da zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Ben kırmızı pul biber ve nane ile süsledim tadını bozmadı. Siz de damak zevkinize göre süsleyip servis edebilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun...

                                                                                                                                                Derya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder