20 Aralık 2012 Perşembe

KABAK TATLISI

Madem kar yağışından dolayı okullar tatil olmuş madem evdeyim ve Timur da hazır oyuncak arabalarıyla oynamaya dalmış o zaman bloğa yazmak için daha iyi bir zaman olamaz. Tuğbacığım tekrar yazmaya başlayınca heveslendim zaten. Lütfen Tuğba yazmaya devam et !!! 

Ne zamandır yapsam diye düşünüyordum ve sonunda yaptım. 1kilo kabağa iki su bardağı şeker ekledim ve bir gece o şekilde bekledi. Zaten kabaklar da suyunu salıyor biliyorsunuz. Sonra kısık ateşte kabaklar yumuşayıncaya kadar pişirdim. Geçenlerde canımın içi arkadaşım Semra'da yemiştim hoşuma gitti. Ben pişirdikten sonra 15 dakikada fırında pişirdim demişti. Onu da yaptım 150 derecede 20 dakika kadar kaldı. Sonra kaymak ve de cevizle servis yaptım eşime ve de oğluma ama tabii Timur her zaman ki gibi yemek istemedi. Kaçış yok canım oğlum. Ben gece muhallebinin içine bir dilim kabak tatlısının ezip sana yedirdim bile...

Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder