10 Aralık 2012 Pazartesi

Işıltılı Günler..

'The Life Won't Sparkel Unles You Do' İngilizce online dergilerden birinde harika blogger' Cafe Nohut' sayesinde gördüğüm bu söz çok hoşuma gitti.'Yaşam siz yapmazsanız parlamayacaktır' anlamına gelen bu söz yeni yılı beklerken içime umut ışıkları serpti.Ben de günlerimize,evimize biraz ışık,renk serptim.
                                     
                                           Minik melekler evimize 2013'te  şans getirsinler.
                                        
                                               Günlerin soğukluğuna sıcak dokunuşlar..
                                       
                                                             Portakallı kereviz 
                             

              Narlar güzelim renkleriyle bizi çek ,bizi çek dediler...2013'te evimize berekette getirirler umarım. 
                              
      Son resimde sevgili komşularımızdan gelen aşurenin resmi. Her sene bize aşure zamanını heyecanla bekletecek güzellikte yapıyor Seda'cım...Evlerine bereket ,bolluk dolsun dağıttıkları aşurelerle...

  İlk resimde gördüğünüz pastayı hazır kekle yaptım.İçine pastacı kremasıyla birlikte bol çikolatalı fındık koydum. Üstünü, benmari usulü erittiğim bitter çikolata krema karışımıyla kapladım.İnci ve pırıltılarla süsledim.Yeni bir yıla yaklaşırken sizin de günleriniz ışıldasın..
                                                                                                            Tuğba                                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder