30 Mart 2012 Cuma

Kaymaklı Bafra Lokumu


Aslında bu fotoğrafı çekeli çok oldu ama bir türlü yazmaya zaman bulamamıştım hazır başlamışken bunu da ekleyeyim dedim. Efendim bu fotoğrafta gördüğünüz Kaymaklı Bafra lokumu. Bildiğimiz lokumdan oldukça farklı. Ağzınıza attığınız an eriyip gidiyor. İçindeki ise katışıksız manda kaymağı ki beni asıl ilgilendiren o kısım. Bayılıyorum kaymağaaaaaaaaaaaaaaa !!! Ah bir de o kadar kalorili olmazsa. Eğer kış mevsiminde yolunuz düşerse Bafra'ya mutlaka deneyin tadı çok güzel. Bu lokum havaların ısınması ile birlikte şekerleme dükkanlarının dolaplarından kalkıyor çünkü manda kaymağının sıcak havada muhafaza edilmesi oldukça güç. Ben Bafra'daki tüm şekerlemecilerde denedim bu lokumu ama en çok Cılboğlu Şekerleme'deki hoşuma gitti. Fiyatı diğerlerinden azıcık fazla ama ona göre de malzemesi fazla. Tadı ise aynı oranda güzel :))))

Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder